Į Vilniaus oro uostą su dviračiais atvykom pasinaudoję Citybee mašinomis. Buvom pasiėmę krovininį autobusiuką nuo Ikejos ir susikrovę dviračių dėžes atvykom į oro uostą. Aš likau su dviračiais oro uoste, o Mindaugas nuvežė autobusiuką atgal prie Ikėjos ir parkulniavo pėsčiomis atgal. Beje, kiekvieną kartą stebiuosi įėjimu į oro uosto išvykimo sales – ant vežimėlio susikėlus dviračių dėžes, pro duris tokiu pločiu pralįsti NIEKAIP neįmanoma. Nesuprantu, kam daryti tokius trukdžius ir stabdyti eismą. Nes mes turim nusikelti dėžes, jas prasinešti pro duris, pravažiuoti su vežimėliu, o tuomet vėl dviračius susikelti atgal. Nei vienam kitam Europos oro uoste tokių problemų neturim – visur durys atsidaro taip plačiai, kad kai kur ir dvigubą plotį prastumtum 🙂

3 val. skrydis iš Vilniaus ir mes jau Corfu saloje. Leidomės ką tik nusileidus saulei, aplink tamsėjo dangus ir ryškėjo miesto šviesos. Atrodo, kad leidiesi į vandenį ir tik prieš pat nusileidimą pasimato nusileidimo takas. Smagus momentas!

Bagažas atkeliavo beveik sėkmingai. Nors galvojome, kad mūsų dviračius turėtų atnešti, kaip įprastai daro, bet žiūrim – vienas jau keliauja važiuojančia juosta. Kitas dviratis atkeliavo su paskutiniais lagaminais ir ne taip sėkmingai. Buvo atsiklijavus dviračio dėžės apačia ir dalis daiktų išsimėtė. Tame tarpe ir Donato duotos sauso maisto pakuotės, ir vienas ryžių maišelis. Bet nieko, viską susirinkom ir panašu, kad bent kolkas nieko netrūksta.

Graikijoj šilta. 22 val. rodė +26 laipsnius šilumos. Tradicinė pietietiška tvankuma. Būtent todėl dviračius pakuotis išėjome į lauką. Čia susidūriau su pirmuoju keistu graikų (labiau graikių) elgesiu. Įsikūrėme šalia suoliuko su trimis kėdėmis. Pasistatėme dviračių dėžes, pradėjome išsipakuoti daiktus, kai dvi graikės ramiu veidu atėjo ir atsisėdo ant dviejų kėdžių tarp manęs, trijų krepšių, dviračių dėžių. Nes matai čia galima rūkyt, ir joms dzin ar niekam netrukdo (nors aplink buvo nemažai laisvų vietų). Na, jei jos taip, mes irgi ramiausiai aplink jas pradėjom pakuotis daiktus. Bet jų tai nepaveikė ir nuėjo tik baigusios rūkyt.

Po 2.5 valandų mūsų dviračiai jau sumontuoti, daiktai išskirstyti, atrodo viskas veikia puikiai. Prasideda ATOSTOGOS!